richardson » sweety... i really hope to be with you cos you're sweet.
idanz_11 » can i join>>>>
idanz_11 »
idanz_11 »
idanz_11 » hi there.
idanz_11 » hi there....
mel » you...Plus, my cousin and aunt is in NZ anyway, so it would be good!! Well, i hope everything is going well for you too. Mine is going pretty good at the moment...Just missing him HEAPS that's all
mel » Hey beautiful girl...It's so good to hear from you...I really do hope we actually could meet up one fine day Well, hopefully I get a job in Australia sometime soon and well,save enough to go visit
keshav singh » Mortgage Loan Debt Consolidation, Debt Consolidation Loan, Debt Consolidation Mortgage, Debt Consolidation Program, Debt Consolidation Services, Mortgage Loan Refinance and Debt Consolidation. ht
Meatpattie » Hello!! You haven't updated in a while . How are you anyway??
Paul Long » well .. how was the potter movie?
ZooK » Pop*
discoballpixie » just wanted to tell you that one of the aunties is going to be a mommy soon
feistykitty » williaaaaaaaam!! how are ya?! been meaning to text ya actually, we should catch up sometime!!
feistykitty » yeeem!! thanks and did i lend it to you before? see i totally didn't remember that!! shame you didn't get to finish it tho anyway good to hear from ya, will text ya sometime
Panther » Faaaaaithy
yeemeng » faef! it's +61414080566, yeah you lent me phantasmagoria once! i played till the sex scene then i lost motivation to play =p hahahaha! it's not with me though i'm pretty sure i gave it back
faithwsy » yeeeeeem!! by the sounds of your blog looks like you're keeping well too yeah i haven't had the time to update this as much as i'd like but still wanna keep this going!!hey what's your phone num?
yeemeng » eh it's been so long and my chatterbox comment is still here! =p ehehe sounds like you're keeping well!
Delacroix » im invitin evry1 to visit my blogs http://theicon.blogdrive.com http://musiclover.blogdrive.com hope to see ur tags there...see ya
suyuen!!! » PS: When's our Denny's date? xD
suyuen!!! » *Pokes* Oh noes! You abandoned your blog too o.o!!!
yeemeng » hello hello hello hello
Sonia Z » Emily! still alive?!! Daymm... Hows life since i met u at Poppy?
feistykitty » AUNTY!!!! OMG how are ya?! Soooo good to hear from you!! And hehe thanks, I know!! Although he doesn't believe it himself
Emily @ Auntie » OMG!!!! ur bf is sooooooo cute!!!!!
shavain » a little late. but didn't know i'd been tagged. time to revive my "almost dead" blog, i guess =)
JJ » Hahahaha.. well.. very easy to critic wan lah. It's when u need to be not bias that's difficult. Btw.. I also can critic about FWSY too.. wanna hear some.. hahahah!
Louise (VTM) » Hey you! You do still exist on the internet somewhere then!! I've just sent an e-mail to your hotmail address, matey...not sure if you still use it! Drop me a line when you have five minutes!!
feistykitty » markus: hehe glad you enjoyed it hehe. and yes, i do love my movies, hence the job and current choice of study and oooh my dream job would be to be a film critic, for sure!!
feistykitty » JJ: yeah yeah i know, sorry been a tad busy i have...and no, it's NOT from just pak-tor-ing okay?!
markus » heya i enjoyed reading ur misconceptions.. and boy, u are certainly into watching movies.. i think u'd make a good critic
JJ » Ceh.. that took ages!
feistykitty » yeah yeah, done it, FINALLY!!
JJ » Ehemm.. yo tiny! You got TAGGED! Gahahaaaaaaaaaaaaaaa!
feistykitty » Iiiii know, aren't we just?! Oooh drunk you say? I'll be awaiting some drunken details Anyway see you at work sometime!!
Emma » Hehe you and Eddie so cute! I bought the blood brothers yay. And I got real drunk last night yay! So have fun and probably see you tonight!
feistykitty » Emma!! Helloooo!! Nooo, no spam, NO!! *whack*
Emma » Hey I can submit a comment!! Wow I did not know...now I do...and now you're going to get SPAMMED muahahaha! Today I've just been in bed watching Invader Zim...it is fantastic!! See you at the meeting!
feistykitty » *gasp* Hellooo darling!!! *hug* Fancy you dropping by
Eddie » Hmmmm....i think its about time i made an appearance, so...tada!
feistykitty » *gasp* How...rude!! I didn't say I didn't like it...what I said was that it fell short from what I'd been expecting
SZ » *Wheee.... SPLOUGHAT* (Flying duck object from KL to AKL lands on cheeky git who doesnt like X-3)
ryan » hi kitty... finally have the chance to read your blog no bad not bad...BTW thanks for you kisses and hug for my bday. We all miss you here in Malaysia..soo any suprise visit...with boy boy hony o
feistykitty » HOORAY!! UPDATES!! FINALLY!!!
feistykitty » O_o WTF??!! Go away you freak!! *swat* *swat* *swat* GRRRR!!!!
SZ » erm... honey? weird dude alert! Spammer. get em off!
ajji » stumanami telah menghancurkan negri indonesia yang sangat menyedihkan adalah karena orang indonesia tidak ada yang mau terkena stunami, apalagi aku.?????!!!
ajji » andai dipisah, laut dan pantai tak akan goyah cintaku padamu sampai akhir hayat..<<>>
ajji » andai dipisah, laut dan pantai tak akan goyah cintaku padamu sampai akhir hayat..<<>>
ajji » andai dipisah, laut dan pantai tak akan goyah cintaku padamu sampai akhir hayat..<<>>
ajji » andai dipisah, laut dan pantai tak akan goyah cintaku padamu sampai akhir hayat..<<>>
ajji » what your name feistykitti
ajji » hello, my name iful
ajji » hello, my name iful
feistykitty » thanks!! i'm feeling more at ease since the compliments seem to be consistent (contrary to y'all, i thought i looked silly )
samuel » congrats on your graduation! you look great in your graduation robe!! yeah, i know what u mean abt feeling like harry potter, i felt the same way too! hahahaha!
YVONNE » REMEMBER TO POST THE PICS LA
yvonne » happy graduation today~~~~~ congradulations gal~~~~may you have a bright future
yvonne » happy graduation today~~~~~ congradulations gal~~~~may you have a bright future
feistykitty » hiya!! *waves*
kazurin » hi faith
feistykitty » anyway, hang in there ok, you'll get there eventually!! and then you'll realize that it's much scarier on THIS side of the degree still dunno what i wanna do with my life, i don't
feistykitty » lmao!! awww that's alright, it just means you miss me triple the amount yeah i don't know how i did it last year either eh!! i even had more time to be on the forums then than i do this year!!
Shane » lol sorry about that! Didnít man to spam, just got a little carried away with the submit button, after me editing my post so it would just exactly fit under the character limit!
Shane » =D Missing you too! Not bad, its just been work work work! I don't know how you managed to do so much in your last year! I'm having trouble keeping up with the classwork never mind anything else.
Shane » =D Missing you too! Not bad, its just been work work work! I don't know how you managed to do so much in your last year! I'm having trouble keeping up with the classwork never mind anything else.
Shane » =D Missing you too! Not bad, its just been work work work! I don't know how you managed to do so much in your last year! I'm having trouble keeping up with the classwork never mind anything else.
feistykitty » SHANEEEEE~!!!! *pounce* *hugs shane 'til he turns blue* sooo great of you to drop by, mate!!! how are ya?! missing ya heaps!!
Shane » hehe, just saw your update message on msn! Aww glad to hear you liked them all! *Blushes*
feistykitty » Blimey, do mine eyes deceive me???! *blink blink* Did someone FINALLY got 'round to doing some updates??! *Gasp* Hehehe
Meatpattie » Hey Faith, haven't seen you for... a week? How are you anyway? Let me know when you're not busy k?
yeemeng » eh so long nvr said hi =p HI! have a great year ahead!
feistykitty » hey markus!! oh actually there's nothing wrong with the email alert thingy, just that i don't have time to blog on a day-to-day basis so i group my entries and post them up as i get the time
markus » happy new year to you too!! funny that i only received an email alert 45 minutes ago when your post has actually been there for almost a month.. - man everyone's growing up
markus » happy new year to you too!! funny that i only received an email alert 45 minutes ago when your post has actually been there for almost a month.. - man everyone's growing up
feistykitty » thanks williaaaam and waiyee - hi!! *waves* secondly, you THIEF!!! crikey, i really need to update my blog eh *shame* watch this space peeps!!
waiyee » i have that cranberry shimmer lotion too! =D uh.. actually it's my sis'.. hi faith!
Panther » CONGRAAAAATS Faith!!!!
yvonne » u ok gal? take care and dont work too hard. *hugs*thanks for ur presy anyway muwa
feistykitty » FINALLY!!! AN UPDATE!!! Faith...shame on you!!
Meatpattie » Faith!! Update! Come on now, you've got all that Harry Potter stuff to tell the whole world
yvonne » me see harry potter last night......test screening rocks!!!!!!!!!!see u tonight at 12m la
guat eu » hullo!!! waiting to see pride and prejudice here - can you believe it'd only be out in Feb 2006??? crazy late. the book's great! go read it!!!
guat eu » hey faith! i'm waiting to watch pride and prejudice here.. hopefully it would come in Feb 06 as scheduled. i know, it's LATE. I've read the book - it's GOOD. one of my favourites! go get it, or borrow
feistykitty » hi uncle paul, how did you find me?! hehe. hope you're well. and yeem,what do you mean quick?! it felt like forever!! and thanks about the banner
yeemeng » wow that's quick!! congrats!! btw that's a wicked banner.. heheh =p
Unc Paul » hi. glad to see you are well
Unc Paul » hi. glad to see you are well
feistykitty » hey markus!! great of you to drop by and yeah as you can see, i'm about to learn the hard way...
markus » lol retail therapy.. i do agree - it works!! never splurged huge amounts of cash doing it though. i try to channel depressing thoughts/energy into music these days to keep a rein on my wallet.
feistykitty » WILLIAAAAAAMMM~!!!!!!
Panther » Hellooo Faithy!
feistykitty » ooh gold class...awesome!! i so wish i were going with you guys. damn nz for only getting it a week later ooh gold class is also opening here...hopefully in time for harry!!
feistykitty » as for harry, i can't wait too!! i've a lot of inside info of what is actually in the movie and plus what has already been released - man it's gonna be sooo awesome!!
feistykitty » sam: glad you love the pressie...take picture so i can see you in them aight?! and yeah, 22 years feels so old right?! *sigh*
feistykitty » susu: hee hee well too bad for you!! i had my stress in the first half of the sem...now's YOUR turn to do the time all the best to you too!!
sam » no worries, i can always tell u all abt the movie if u want...
sam » btw, i cant wait for harry potter! goin to watch in gold class, hopefully i can get tickets! thank God for Lorna, hopefully she can get us tickets on the opening night!
sam » thanks for the birthday shout out!! cant believe im already 22 years old... thanks for the pressie, i love it!! hope u can be here to celebrate, but, we always know ure here in spirit! i